Szia!
Jó volt olvasni! Nagyon sajnálom hogy nem simerjük a történet folytatását, kíváncsi lennék hol tartasz most. Érdekelne hogyan és hol lehet movit oktatást találni :)
Szia!Nagyon hasznosnak találtam a blogot,többször el olvastam az utolsó betűig.48 éves vagyok,több mint 30 év után kezdek újra repülni,lehetőség szerint Movit-on.
@Trog_Air: Nagyon fontos, hogy a "Fontos! Olvasd el!" hivatkozást a jobb felső sarokban olvasd el. Ez nem szakmai lap, hanem a saját hozzájárulásom a repüléshez, illetve a kis exhibicionizmusom.
A súlymárási jkv-et még sehol sem olvastam, illetve a tanfolyáson sem volt szó róla.
A repnapló valóban nincs a törvényben, de nehéz bemutatni bármikor, ha nincs nálad. Mondjuk, ha valahol kényszerleszállsz és jöna hatóság, akkor kérhetik (pl. az új LAPL-nál bizonyítandó, hogy meg van a 10 óra egyedül repülésed, mielőtt utast viszel...)
Mindenesetre minden hozzászólás segít az olvasónak és nekem is.
És ha végre lesz ismét időm folytatni, akkor köszönöm előre is, ha segítesz.
CRS meg nem eleg mindig. Mi van, ha CAMO-ban van a repulogep? ;) Maintenance Statement (M.A.306 (a) 3.) is kell.
Repnaplonak meg nem kell mindig nalad lennie. Csak annyi kell, hogy a hatosag rendelkezesere tudjad bocsatani, amikor kerik.
Sulymeresi jkv. szinten kimaradt.
Ezenkivul, ha olyan szervezet tartja uzemben, ami kereskedelmi repulest is vegez (lehet egymotorossal is, VFR-ben nappal), akkor az OM-nek is a fedelzeten kell lennie. (Ugyan toled nem fogjak kerni, de a gepen ott kell lennie)
Aztan kell meg a gepnaplo is.
Ha olyan repterre mesz, ahova vannak kiadott megkozelitesi terkepek (ilyenek akar VFR repulesre is lehetnek, eleg hacsak a hataron atruccansz Wiener Neustadtba vagy Voslauba), akkor azoknak is a fedelzeten kell lenni, az 500 ezres nem eleg.
Jo a kezdemenyezes, hogy megosztod a tapasztalataidat, de legyszi, nezz utana elotte! :)
Aztan meg egy csomo mindent megtalalsz a safeflyer.hu-n.
hgr258 2019.09.16. 16:24:54
Jó volt olvasni! Nagyon sajnálom hogy nem simerjük a történet folytatását, kíváncsi lennék hol tartasz most. Érdekelne hogyan és hol lehet movit oktatást találni :)
Bejegyzés: Fontos!
Bölény70 2018.11.24. 18:04:55
Bejegyzés: Fontos!
Hobbipilóta · http://hobbipilota.blog.hu 2014.12.31. 21:22:40
A súlymárási jkv-et még sehol sem olvastam, illetve a tanfolyáson sem volt szó róla.
A repnapló valóban nincs a törvényben, de nehéz bemutatni bármikor, ha nincs nálad. Mondjuk, ha valahol kényszerleszállsz és jöna hatóság, akkor kérhetik (pl. az új LAPL-nál bizonyítandó, hogy meg van a 10 óra egyedül repülésed, mielőtt utast viszel...)
Mindenesetre minden hozzászólás segít az olvasónak és nekem is.
És ha végre lesz ismét időm folytatni, akkor köszönöm előre is, ha segítesz.
Bejegyzés: Gyakorlat #3: Kötelező dokumentumok a fedélzeten #2
Trog_Air 2014.12.31. 11:59:17
CRS meg nem eleg mindig. Mi van, ha CAMO-ban van a repulogep? ;) Maintenance Statement (M.A.306 (a) 3.) is kell.
Repnaplonak meg nem kell mindig nalad lennie. Csak annyi kell, hogy a hatosag rendelkezesere tudjad bocsatani, amikor kerik.
Sulymeresi jkv. szinten kimaradt.
Ezenkivul, ha olyan szervezet tartja uzemben, ami kereskedelmi repulest is vegez (lehet egymotorossal is, VFR-ben nappal), akkor az OM-nek is a fedelzeten kell lennie. (Ugyan toled nem fogjak kerni, de a gepen ott kell lennie)
Aztan kell meg a gepnaplo is.
Ha olyan repterre mesz, ahova vannak kiadott megkozelitesi terkepek (ilyenek akar VFR repulesre is lehetnek, eleg hacsak a hataron atruccansz Wiener Neustadtba vagy Voslauba), akkor azoknak is a fedelzeten kell lenni, az 500 ezres nem eleg.
Jo a kezdemenyezes, hogy megosztod a tapasztalataidat, de legyszi, nezz utana elotte! :)
Aztan meg egy csomo mindent megtalalsz a safeflyer.hu-n.
Bejegyzés: Gyakorlat #3: Kötelező dokumentumok a fedélzeten #2