Hobbipilóta

Megvalósított álom

Utolsó kommentek:

hgr258 2019.09.16. 16:24:54

Szia!
Jó volt olvasni! Nagyon sajnálom hogy nem simerjük a történet folytatását, kíváncsi lennék hol tartasz most. Érdekelne hogyan és hol lehet movit oktatást találni :)

Bejegyzés: Fontos!

Bölény70 2018.11.24. 18:04:55

Szia!Nagyon hasznosnak találtam a blogot,többször el olvastam az utolsó betűig.48 éves vagyok,több mint 30 év után kezdek újra repülni,lehetőség szerint Movit-on.

Bejegyzés: Fontos!

Hobbipilóta · http://hobbipilota.blog.hu 2014.12.31. 21:22:40

@Trog_Air: Nagyon fontos, hogy a "Fontos! Olvasd el!" hivatkozást a jobb felső sarokban olvasd el. Ez nem szakmai lap, hanem a saját hozzájárulásom a repüléshez, illetve a kis exhibicionizmusom.
A súlymárási jkv-et még sehol sem olvastam, illetve a tanfolyáson sem volt szó róla.
A repnapló valóban nincs a törvényben, de nehéz bemutatni bármikor, ha nincs nálad. Mondjuk, ha valahol kényszerleszállsz és jöna hatóság, akkor kérhetik (pl. az új LAPL-nál bizonyítandó, hogy meg van a 10 óra egyedül repülésed, mielőtt utast viszel...)
Mindenesetre minden hozzászólás segít az olvasónak és nekem is.
És ha végre lesz ismét időm folytatni, akkor köszönöm előre is, ha segítesz.

Bejegyzés: Gyakorlat #3: Kötelező dokumentumok a fedélzeten #2

Trog_Air 2014.12.31. 11:59:17

A kommenthez: a 800/2013 (NCO) meg nem ervenyes Magyarorszagon, csak 2016-tol! (ld. www.nkh.gov.hu/documents/11106/0/A+Part-OPS+Bevezet%C3%A9si+%C3%9Ctemterve/2febfcee-1cf7-4397-ac26-5b83a7ad0c19?version=1.1&type=pdf )

CRS meg nem eleg mindig. Mi van, ha CAMO-ban van a repulogep? ;) Maintenance Statement (M.A.306 (a) 3.) is kell.

Repnaplonak meg nem kell mindig nalad lennie. Csak annyi kell, hogy a hatosag rendelkezesere tudjad bocsatani, amikor kerik.

Sulymeresi jkv. szinten kimaradt.

Ezenkivul, ha olyan szervezet tartja uzemben, ami kereskedelmi repulest is vegez (lehet egymotorossal is, VFR-ben nappal), akkor az OM-nek is a fedelzeten kell lennie. (Ugyan toled nem fogjak kerni, de a gepen ott kell lennie)

Aztan kell meg a gepnaplo is.

Ha olyan repterre mesz, ahova vannak kiadott megkozelitesi terkepek (ilyenek akar VFR repulesre is lehetnek, eleg hacsak a hataron atruccansz Wiener Neustadtba vagy Voslauba), akkor azoknak is a fedelzeten kell lenni, az 500 ezres nem eleg.

Jo a kezdemenyezes, hogy megosztod a tapasztalataidat, de legyszi, nezz utana elotte! :)

Aztan meg egy csomo mindent megtalalsz a safeflyer.hu-n.

Bejegyzés: Gyakorlat #3: Kötelező dokumentumok a fedélzeten #2
süti beállítások módosítása